-Lite halvnaket har väl ingen dött av?

Jag ligger i sängen och borde sova eftersom klockan ringer halv fem imorgon.
Jag har varit på gymmet alla dagar denna vecka klockan fem så jag undrar om jag verkligen kommer att orka upp..

Jag försöker ligga i med träningen och köra 4-5 pass i veckan men eftersom pappan far bort och jobbar nästa vecka hade jag tänkt klämma in 6 pass denna vecka!

Det är snart dags att göra den första mätningen av min kropp efter att jag börjat träna.
Det ska bli spännande,men jag förväntar mig inte att det kommer att skilja sådär jättemycket på en månad,men någon centimeter här och där hoppas jag på!

Jag kan se en liten liten skillnad på mig mage.
Visst är det kvar en massa daller på magen men jag kan ändå se en liten skillnad,och det gör ju faktiskt mig mer taggad till att fortsätta.



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: