-Träning.

Jag har börjat träna på allvar nu!
Klockan fem på morgonen fyra dagar i veckan befinner jag och Fredde på gymmet.
Dessutom ska jag försöka att klämma in ett konditionspass på helgen bara för att få lite varierad träning.
Det känns riktigt bra att äntligen ha kommit igång och nu satsar jag stenhårt!
Visst är jag väl lite trött när klockan ringer 4.30 men när jag väl kommit på gymmet så känns det så bra!
Jag är supertaggad och jag tycker nästan att det är lite kul!
Det är några månader kvar till Cypern så nu är det verkligen dags att kämpa,kämpa.kämpa.
 
Jag har skrivit upp alla mina mått på ett papper och så hade jag tänkt att mäta kroppen en gång i månaden från till Cypern bara för att se om det blir några resultat!
Och kanske lägger jag även ut före och efter bilder här på bloggen om jag är nöjd!
 
 

Postat av: Jessica

Tack och bockar! Då var söndagsmiddan planerad:)

2013-02-14 @ 20:52:07
URL: http://jekkalundmark.blogg.se

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: