-Då var det ju detta med dom förbannade glasögonen!

Sedan jag var 16 år och tog min kämpen så har jag haft glasögon.
Alltså,jag har haft glasögonen hemma i en låda och aldrig egentligen haft dom på mig.
Jag tycker jag ser väldigt bra..tills jag tar på mig dom och inser hur jävla dåligt jag egentligen ser.

Jag har haft dom vissa perioder också kan det gå ett väldigt långt tag innan jag har på mig dom igen.
Är det bara jag som funkar så?

Jag är närsynt med brytningsfel och ligger precis på gränsen att behöva ha dom när jag kör bil,så jag har väl inte världens dåligaste syn iallfall.

Men nu gör jag ett nytt försök att ha dom på mig när jag kör bil och tittar på tv.
Sen får man väl se hur länge det håller i sig!



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: