-Hej träningsvärk från helvetet!

En sak kan jag nu konstatera!
Att ha sin fräsdag på jobbet dagen efter man tränat och har massor med träningsvärk är ingen lek!
Upp och ner,ner och upp.Krypa på knä,fräsa tusen öppningar och fönster..
Ingen lek,men jag överlevde och ikväll blir det ingen träning eftersom jag anser att det jag gjort idag är nästan som träning.

Imorgon ska jag testa vattengympa.
Jag antar att det bara kommer att vara Agda 95+ där,men jag vill gärna testa.

Jag känner förövrigt att jag är inne i något "träningsflow" och då är det bara att köra på!
Jag har bara nio månader på mig innan denna kropp ska i vistas i en bikini i en hel vecka.
Men när jag mått mitt mål med fastare mage så kommer jag att unna mig en ny tatuering på sidan.

Nu sitter jag och väntar på att barnen ska somna och att pappan ska komma in så att jag kan fara på Coop och handla.



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: