-Dags att börja nu..

Igår var jag på mitt första KettleBell pass sedan i Maj.
Det var otroligt jävla tungt,och som jag har träningsvärk idag.

Med nio månader kvar till Cypern så är det nog dags för tjockisen att börja träna.
I slutet av Maj vägde jag 52 kg,och måndagens invägning var inte alls vidare kul.
55 kg,3 kg plus i sommar då..
Det kanske inte låter mycket,men jag känner mig som en riktig tjockis och dessutom känns kläderna riktigt små.
Och för att inte tala om att dessa 3 kg verkligen bara har satt sig på magen!

Visst skulle jag kunna väga 55 kg,men då vill jag ha muskler istället för fläsk.

Så,2-3 pass i veckan hoppas jag på!
Blir det bara 2 så är jag rätt nöjd ändå.
Dessutom ska jag försöka promenera mer än vad jag gör idag.
Och självklart är det godisförbud på veckorna och försöka hålla sig borta från dom "stora" kolhydrattjuvarna.

Så,nio månader var det..



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: