-Tomten kom tidigt i år,eller var det kanske pappan som köpt den?

I år kom tomten tidigt till Lucas,nämligen bestämt den 29 Maj,
Tänka sig att tomten även jobbar på sommarn.
Lucas sa iallafall att tomten kommit med den,men sedan ändrade han sig och sa att pappa köpt den åt honom.

Vad jag pratar om?
Lucas har nämligen fått sin första crossare!
En Yamaha PW50.
Snacka om glad kille!
Men jag tror inte att han kommer få köra den i sommar utan han får nog snällt vänta till nästa år.
Först måste han lära sig att cykla utan stödhjul och sedan måste han lära sig att bromsa ordentligt med fyrhjulingen.
Och verkligen lära sig att lyssna på vad vi säger när han kör.

Men nu är den inköpt och lär han sig allt i sommar så ska han självklart få börja köra crossaren,annars väntar vi bara till nästa sommar!

Jag var förresten ute och testade den igår,och hur kan jag ha glömt bort hur kul det är att köra Cross?
Jag måste verkligen ta hem min när vi fått upp garaget och plocka i sär den och försöka hitta felet på den.
Jag blev så grymt sugen på att börja köra igen!

 

 

 

 


Postat av: Ann-Christine Forsberg

Nog är han garanterat stolt =)


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: