-Här kommer det inte bli några barn gjorda.

Hej solen och lite värme!
Som jag längtat efter dig,eller alltså jag har längtat efter att kunna vara ute hela dagar utan att behöva frysa ihjäl.
Och idag,idag har det varit en sådan dag!

Vi har varit ute från det vi kom hem från dagis och jobb ändå till läggdags.
Vi grillade korv med bröd till middag och efter den drog vi till Jessica för utomhushäng och kaffe.

Fick även träffa en liten bäbis och hej vad livmodern gör frivolter och lyser hej vilt.
Men fort kommer jag tillbaka till verkligheten och inser rätt snabbt att nej,i denna livmoder kommer det inte att gräddas några fler barn.
Men fina är dom att titta på dessa bäbisar.

Och förresten!
Fy bubblan vad tråkigt det är att vara själv på kvällen i det långa loppet.
Jag har bajstråkigt,och har dessutom ingen att prata med.
Jag skulle ju kunna roa mig med fönsterputsning men hur kul är det?
Ju längre jag skjuter upp det så kanske det görs av sig själv?
Eller så kanske mamma kan komma hit och visa mig hur man gör putsar alla fönster på bästa sätt.
Det lät bra,och nu hoppar jag i säng!



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: