-HALLÅ!Vart fran är mina magmuskler?

Idag har jag varit på hälsokontroll på jobbet.
Eller snarare Rörlighet,kondition och styrketester.
Ja,ni hör ju själv!
Som väntat gick det väl inte sådär jättesuperduper bra..
Magen,vart fan är mina magmuskler?
Dom måste ha sprunigt och gömt sig någonstans,för här är dom inte kvar..
Men utöver det så är jag ändå rätt nöjd med mina reslultat.
Därimot hör jag till katigorin överrörlig,och det trodde jag verkligen inte.
Men jag tror jag snällt måste ta tag i denna träning i höst!

Sen har jag även hunnit ta cellprov hos musdoktor.
Gick väl bra,antar jag?
Förhoppningsvis har jag väl ingen cancer.

Alltså,jag borde kanske börja packa inför resan va?
Jag har ju börjat,men jag är långt ifrån klar..
Som vanligt när det gäller mig så är det liksom sista minuten.
Men bara passen är med så brukar det andra lösa sig!
Snart är det bara 48 timmar innan jag och Lucas sitter på planet påväg till Cypern!
Härligt!






Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: