-Direkt.

Igår skrev jag ett inlägg direkt från hjärtat.
Jag skrev klart det och publicerade det,men när jag läste igenom det så tyckte jag att det var för personligt för en öppen blogg.
Jag tog bort inlägget,men ångrade mig litegrann.
Jag vill kunna skriva direkt från hjärtat vissa inlägg och då och då.
Så jag funderar på att starta min privata blogg igen.
Bara för att nångång då och då kunna skriva av mig.
Så jag ska sätta mig ner och fixa i den,och sedan kommer jag att publicera det inlägget där.

Vi har precis Fredagsmysigt klart med barnen.
Liam sover och Lucas ligger i våran säng.
Jag tycker barnen ska ta en ordentlig sovmorgon imorgon.
Typ till 8-9.

Imorgon hälsar vi på farfarn i skogen och leker med kompisen Arvid.
Läste i någon tidning att huggormarna vaknat till liv nu,och eftersom jag inte vill ha en hjärtinfarkt imorgon så hoppas jag på att dom inte vaknat till liv i farfarns by.

Ikväll ska inte min stjärt röra sig från soffan.
Den ska ligga precis här,och jag hade även tänkt ägna mig åt soffsovning när den är som bäst!



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: