-Trivsamt.

Barnen sover,Liam i sin säng och Lucas i våran säng.
Jag sitter i soffan och lyssnar på spotify och läser Klick medans pappan är ute och springer.
Fredagsmys var ordet.

Det slog mig nyss att vi verkligen blivit sunda människor.
Vi dricker inte alkohol,äter inte socker (förutom typ en gång i månaden),vi äter inte pizza eller annan skräpmat och vi tränar.
Shit alltså!
Det trodde jag aldrig.
Och det bästa av allt är att jag trivs med detta.
Jag är nästan och aldrig godissugen,jag är piggare och min mage fungerar precis som den ska.
Det är perfekt!

Nu ska jag ta fram en Loka och lite 86% chocklad och titta på Big Bang Tehory.




Postat av: Anonym

Härligt, man finner det man trivs med bäst!!:)

Själv äter jag godis då ungarna sommnat, men jag har iaf ståndhet att vänta till dess:) Jag e sjukt sockerberoende och tar gärna en sockerbit i brist på annat ;)

2012-03-23 @ 22:58:30
URL: http://nennan.bloggse
Postat av: Jeanettej

"oj" tänkte jag när du skrev "otny är ute och springer". Ja, ni verkar leva jättehälsosamt ^_^ skönt det! Känns ju kanske extra viktigt när man har småbarn. Sköt om er!

2012-03-24 @ 13:30:15
URL: http://jeanhed.blogspot.com/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: