-Svar.

Tack för kommentaren jag just fick!
Men jag måste faktiskt förtydliga en en sak.
Att jag ser tjock ut i alla kläder jag prövar,det var nog lite fel uttryckt.

Om jag säger såhär då.
Jag känner mig inte bekväm i typ tajta tröjor eftersom jag faktiskt har grymt mycket löst skinn på min mage.
Och ja,jag tycker verkligen inte om det.
Jag tycker det är skitjobbigt och dessutom går det ju inte bort av träning.
Så jag försöker finna mig i det men det går fan inte.
Och mina rätt stora bröst är borta,och jag som verkligen tycker om bröst!
Det som är kvar är typ två tomma påsar,och nä jag tycker inte att det är snyggt.

Och att väga minimalt lite?
Jag är 155,7 cm över havet och i detta nu väger jag 53 kg.
Inte vet jag om jag kan kalla det minimalt lite?
Är det inte rätt normal vikt för min längd?

Men att det är osunt?
Ja visst kanske det är så.
Men då är nog dom flesta tjejer rätt osunda.


Postat av: Jeanette

Du är fin som du är Emmi. Det är väl därför människor som bryr sig om dig reagerar när du uttrycker dig negativt om dig själv ^_^ Det är ju inte det vi ser när vi ser dig!

2012-03-12 @ 00:06:17
URL: http://jeanhed.blogspot.com/
Postat av: baraförattjagtyckeromdig

Visst, du har en nomal vikt men varför då lägga energi på att tycka du ser tjock ut i alla kläder? Det beteendet du har brukar oftast sluta illa för många. Jag tycker du ska ta dig en liten tankeställare, MÅSTE du ha snygga kläder som sitter bra för att du själv ska må bra? Kvinnor som har fött barn får oftast en annan form på kroppen efteråt, men istället för en "perfekt" kropp så får dom något ovärderligt istället. Älska det du har och var nöjd med det liv du lever och skit i vad du "tror" folk tycker och tänker om dig. Du har vänner och familj som älskar dig för den du är, inte för ditt utseende skull.

2012-03-12 @ 09:16:56

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: