-Sova.

Jag somnade i soffan i pappan famn ikväll.
Det var längesen,och väldigt mysigt.
Pappan somnade såklart också och eftersom han säkert skulle kunna sova sig igenom ett atomkrig så fick jag inget liv i honom.
Några grymtanden och sedan sov han igen,så han får väl sova på soffan tills han vaknar helt enkelt.

Jag har just krypit ner i sängen och eftersom pappan inte är här så passar jag på att titta på SATC,perfekt avsluting på dagen.

Sova nu,Fredag imorrn!


Postat av: Rebecca

Lite kul är det min sambo har gått samma klass som din syster lisa, och känner eller vet även vem din sambo är :) Min gubbe är ju från öjebyn...världen är liten hihi...

2012-03-16 @ 07:28:21
URL: http://aspegrenrebecca.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: