-Sjuk,men ändå frisk.

Jag for på jobbet idag iallafall.
Jag vaknade efter att ha fått sovit en hel natt och kände mig rätt okej faktiskt.
Jag kände mig inte trött,bara lite ont i huvudet.
Och jag är den typen som helst försöker innan jag ger upp.
Och efter att ha varit hemma hela förra veckan så kände jag verkligen inte för att vara hemma en enda dag till.

Dessutom jobbade jag till fyra idag,och det var inte igår jag gjorde det.
Det gick såklart skitbra,fast herregud vad jag fick barnabstinens strax efter två!
Som tur var fick jag börja klockan sju,så barnen fick lite sovmorgon.

Iallafall.
Fram till lunch hade jag ont i huvudet och kände mig rätt slagen.
Men efter lunch,dåå var det precis som om något hände och jag blev mig själv igen.
Så efter lunch har jag känt mig rätt frisk faktiskt.
Det gillas!

Tyvärr ska jag därimot inte fara på Kettelbellen ikväll,det ogillas.
Jag vill,men jag får helt enkelt vänta till förkylning släppt.

Nu ska jag ta och lägga LucasTutas och sedan blir det soffläget!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: