-Redo!

Klockan är 05.40 och vi är redan klara med morgonens bestyr.
Hur gick det till liksom?
Ja,Lucas vaknade klockan 5 av att han ville pissa och sedan vaknade lillebror 10 minuter efter honom.
Skönt att slippa slita upp dom,mindre skönt är att inte få göra sig klar själv först innan man väcker dom.

Nu sitter vi bara och väntar på att få fara till dagis och jobb!

Och tänka sig att jag överlevde även denna natt utan strömavbrott och monster i avloppen!


Postat av: Rebecca

Ja nästan har en massa släkt där, vi bor utanför skellefteå på ett ställe som heter bureå :)Ja det är bra att man kan köpa nya, ska nog göra det men kanske väntar om det nu skulle komma ett syskon till scott om något år:) Ja lchf är bra! Det gick jag ner 15kg med efter att jag hade satt i en p-stan och sen gick jag upp dom kilona. Nu kör jag min egen diet hehe än så länge fungerar den bra hihi...Vars bor du/ni då? Kram Rebecca

2012-03-13 @ 10:41:39
URL: http://aspegrenrebecca.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: