-Pruttråkigt att handla kläder!

Jag tycker det är P-R-U-T-T tråkigt att handla kläder.
Dels tycker jag det är trååååkigt att hitta kläder och sedan måste han prova det.
Och dels för att jag inte tycker att jag passar i någonting.
Vad jag än tar på mig så tycker jag inte att det passar på mig.
Och dessutom så tycker jag att jag ser tjock ut i alla kläder jag testar.

Idag var jag in på VeroModa och skulle kolla efter några nya byxor.
Och vilken service jag fick!
Det är första gången i Piteå som någon verkligen hjälp mig med kläder.
Hon tog fram olika byxor och bad mig testa.
Och döm av min förvåning när hon säger att storlek 27 är förstort och tar fram en 26!
Det trodde jag aldrig!
Sen att jag fortfarande tycker att jag ser tjock ut jeansen som är en 26a är en annan historia.
Förvrängd bild av mig själv kanske?

Ut från butiken kom jag iallafall med att par nya Jenas som jag är nöjd med!
Hädanefter kommer jag att handla mina byxor där,och det är en sådan service varje gång!

Postat av: baraförattjagtyckeromdig

Det är på tiden att du börjar älska dig för den du är. Då man börjar tycka att man ser tjock ut i kläder och väger minimalt... Då börjar det bli dags att kanske stanna upp och tänka till. Ditt beteende är fan inte sunt! You know me and I know you! Kram

2012-03-11 @ 21:38:48
Postat av: Ann-Christine Forsberg

Duuuu du är inte ensammen...ja känner precis som du..och som du skrev i inlägget efter detta... detta med lös skinnet...gaaah säger ja bara...

2012-03-11 @ 22:15:16
URL: http://mammaanki.blogg.se/
Postat av: Stina Sandström

Personalen där är bäst!! Jag hade en som passade upp på mig hela tiden. Jag stod och bytta och vi fortsatte att prata ändå!

Om dom då kunde få in kläder som passar min smak bättre så skulle jag handla där oftare :D



Kanonkul att du fick ett sånt bra bemötande att du vill komma tillbaka. Det är så det ska vara i alla affärer! :)

2012-03-12 @ 12:59:21
Postat av: Stina Sandström

Nähäpp, det laggade tydligen när jag la upp min kommentar :/



Men i alla fall,Vero Moda har en supertrevlig personal! Det är den servicen man ska ge kunder på en klädaffär!

Kul att du fick med dig ett jeanspar hem,pic or it didn't happen? :P

2012-03-12 @ 13:03:31
Postat av: Anonym

Men så vart hä två då! Hä gå bra nu :D

2012-03-12 @ 13:04:40

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: