-Onnarbyxor och chocklad.

Skrev ett inlägg nyss via appen.
Rubriken är det enda som kom med!
Bra jobbat!

Iallafall som rubriken lyder på förra inlägget så orkar jag fan inte!
På Torsdagar är det Kettebell träning för mig.
Och jag brukar alltid vara supertaggad inför passen.
Men ikväll känner jag för att slänga på mig onnarbyxorna,lägga mig i soffan och sluska i mig mörk chocklad.
Jag vet att jag kommer att få dåligt samvete när jag inte far.
Och dessutom så är det så skönt efter man gjort passet.

Men ikväll orkar jag fan inte.
Så ja,det får bli onnarbyxor och mörk chocklad istället för träning helt enkelt..
Jag antar att jag har hela livet på mig att fixa till kroppen.
Och jag antar att kroppen inte går någonstans,så en vecka mer eller mindre gör nog kanske inte så mycket!

Nä,
på med onnisarna och fram med chockladen!


Postat av: Lollo

Ibland ids man fan inte. Men du, jag saknar ju ditt skratt och vårt surr.. Nu bestämmer jag att nästa vecka efter två när du hämtat pojkarna så kommer du hit och dricker kaffe med mig. Bra plan,va? pöss

2012-03-01 @ 22:26:19

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: