-Är det såhär det ska va,då är inte jag med.

Jag svettas,jag fryser.
Jag svettas,jag fryser.
Jag kan inte sova för att jag svettas och jag kan inte sova för att jag fryser.

Är det såhär att vara sjuk?
Ska jag behöva må såhär dåligt bara för att jag har en liten basilusk i min kropp?
Så vill jag inte vara med!

Men jag tror stenhårt på att jag hinner bli frisk under natten.
Visst lät det som en bra ide?


Postat av: Jeanettej

Chilla, drick vätska och försök vila, en bra idé är väl att skippa jobbet imorgon? Se det såhär: Man blir sjuk och vilar- du blir snabbt frisk igen. Du blir sjuk men skiter i det- det blir utdraget och du mår skit längre. Drick något varmt eller kallt och kolla en film tills du somnar ;)

2012-03-14 @ 22:33:40
URL: http://jeanhed.blogspot.com/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: