-Här är det dött.

Här är det dödare än dödast.
Jag har helt enkelt glömt av bloggen!
Jag använder nästan bara Instagram för tillfället,och därför har nog bloggen glömts bort.
@emmelip heter jag där iallafall.

Vi hade en fantastisk vecka i Cypern.
Och hade det inte varit för att pappan och Liam fanns på svensk mark så hade jag nog kunnat stanna där sex månader till.
Vi hade ungefär 32 grader i skuggan varje dag,och stränderna är ju bara helt oslagbara!
Att kliva av flyget på Kallax var bara allmänt deprimerande.
Ett riktigt hundknullarväder var det.
Synd bara att vi bara har typ sommar tre dagar här.

Men snart är det semester!
Två arbetsdagar kvar och sedan väntar fem veckors ledighet för oss.
Hallå!Fattar ni hur härligt det kommer att vara?
Bara få lalla på i fem veckor.
Magiskt!

Nu ska jag ägna mig åt månadens knullgöra,nämligen betala alla räkningar..
 
Slänger in några bilder från Cypern som jag har på datorn.
Bilderna talar nog för sig själva!
 
 
 
 
 
 


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: