-Tandvärk.

Här ligger jag mitt i natten med världens jävla tandvärk.
Jag ljuger inte om jag säger att detta är tamefan det värsta jag varit med om.
Jag vill bara lägga mig i fosterställning och gråta,jag vill bara hämta en tång och dra ut tandjäveln själv..

Jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Jag har blandat massor av olika smärtstillande (förmodligen skitdåligt artt blanda och förmodligen har jag väl tagit överdoser i mängder) men jag har panik.

Jag hoppas att detta gått över till imorgon för jag vill helst inte uppsöka en jour tandläkare..
Men har jag såhär förbannande ont imorgon så har jag väl inte så mycket val.

Jag skiter i att det inte är något fel på min tand,för nu ska den ut!
Jag pallar inte något mer så hej då tandjävel!



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: