-4 dagar.

Jag har snart avslutat dag 4 utan socker och kolhydrater och det går faktiskt riktigt bra.
Känner egentligen inget sug alls efter pasta och godis.
Det "enda" jag kan sakna är att ta en macka på kvällkvisten,men det är inte så att jag ligger i fosterställning och gråter över det.
När ska den där huvudvärken och abstinensen efter socker komma?
För än känner jag inte av den.

Jag har även försökt komma igång med träningen.
Jag har fortfarande inte löst gymkort så jag försöker träna här hemma.
Går väl sådär,men lite grann är ju bättre än ingenting.
Men till veckan hade jag tänkt börja på gymet.
I början kommer jag att köra 2 gånger i veckan och försöka gå på gåbandet hemma 20-30 min varje kväll.
Jag hade även tänkt börja köra lite gruppträning,tror det kan vara grymt kul!

Beach Cypren,här kommer jag!

Postat av: sandra

Träning ja... Det skulle jag också behöva ta hand om! Men lycko du ska har ett gåband hemma. Hade sprungit som en tok om det vart hemma hos mig! =)



På vilket gym har du tänkt börja träna då? Hur hittar nu tid? Tänkte din sambo jobbar väl också en hel del borta vad jag förstår?



Ha det! =)

2012-01-19 @ 21:02:18
URL: http://sandrakeskitalo.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: