-Torktumlare.

För ungefär en månad sedan gick våran torktumlare sönder.
Eftersom jag helst prioriterar bort att hänga tvätt så fick jag självklart panik.
På sommaren hänger jag såklart ut,men när det inte längre går så måste jag torktumla.
Jag tycker det är bajstråkigt att hänga tvätt,och dessutom hatar jag när det är kläder på torkning i tvättstugan.
Så vi köpte en ny och som jag är nöjd med den.
Åtta kilo tvätt rymmer den.
Dessutom så är det 6 sence så att den själv känner av när tvätten är torr.
På det sättet så tar den ju faktiskt mindre energi.
Därimot en sak som jag stör mig på är att det inte alls passar ihop med tvättmaskinen.
Det är samma märke och tvättmaskinen är bara 1 1/5 år gammal.
Så jag tycker ju att det borde vara samma stil på dom,men icket det!

Ja,kanske inte så stora problem egentligen.
Det fungerar ju ändå som den ska fast dom inte riktigt passar ihop med varandra.



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: