-Vad gör jag egentligen?

Kanske att blogglusten börjar återfinna sig?
Jag förstår verkligen inte hur vissa hinner uppdatera sin blogg typ hundra (lite krydd) gånger under en dag.
Jag jobbar,äter,sover and so on..
Känns knappt som att jag hinner göra så mycket annat.
Kanske är det mörket är utanför som gör att man känner så,eller så kanske det enkelt bara är så.
Såklart hinner jag ju träffa mina barn och leka.
 
Men jag kan än en gång konstatera att det bästa jag någonsin har gjort är att skaffat städhjälp.
Det är någon jag rekomenderar alla småbarnföräldarar att göra.
Det är verkligen en stor fet sten som fallit från mitt hjärta sedan jag behövde sluta bry mig om dammet här hemma.
Testar ni,så kommer ni inte att ångra er!
 
Snart är det jul och då blir jag ledig till den åttonde Januari,och som jag längtar!
Bara få vara med mina småpruttar och inte ha några större måsten,låter helt underbart i mina öron!
 
This is how I wear it!
Förstor tröja och onnarbyxor,kan fan inte bli bättre en mörk och kall kväll!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: