-Ut åker den nu!

Idag är jag t-r-ö-t-t.
Jag somnade inte förrän ett inatt och som vanligt ringde klockan fem i morse.
Jag höll inte på att få upp ögonen,och som det tog emot att behöva stiga upp ur sängen just idag.
Pojkarna har sovit dålig och Lucas har ramlat ur sängen.
Nu är jag grymt less på att han var och varannan natt ramlar.
Så Mammutsängen kommer att åka ut och en 90 malm säng kommer att åka in.

Liam kom hem krigsskadad från dagis idag med både rivsår på armen och ett huggbett på ryggen.
Jag håller inte det alls farligt eftersom jag vet att förmodligen kan även våran Liam göra saker.
Det är ju bara små barn och dom vet ju inte hur man gör ju..

Middagen är just intagen och idag gjorde jag Makaronilåda till den delen av familjen som äter vanlig mat och till mig gjorde jag Makaronipudding ala LCHF.



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: