-Shrek.

När man jobbar med Jim så får man ibland (rätt ofta faktiskt) veta lite roliga och oviktiga saker.
(Han måste nog sitta och googla det mesta alltså)

Det jag har fått veta är att:

Han som spelar Otto i SoA är Kurt Sutter,alltså killen som skrivit serien.Och han i sin tur är i verkliga livet gift med hon som spelar Gemma.

Han har även hunnit berätta att det man får se i slutat av säsong 2 i The Walking Dead är ett fängelse som dom förmodligen kommer att fara till.

Och idag fick jag veta att Shrek är ritad efter en riktig person.
Tydligen har det funnits en man som såg ut som Shrek gör (men inte grön förstås).
Och enligt Jimpy så är det efter honom dom har ritat Shrek.
Vad vet egentligen jag,men det var så han sa.
Han tvingade såklart mig att googla denna man eftersom jag först inte trodde honom och han var faktiskt lik Shrek.

Ja,Jim han fyller mig med så "viktig" information alltså!
Och kommer snart att bli en väldigt klok kvinna!




Visst var dom lite lika va?



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: