-Varför måste man alltid ha en rubrik?

Äntligen har dom fixat en app till IPhone.
Bra jobbat där blogg.se.

Klockan åtta i morse blev det mörkt på Lindbäcks och förmodligen nästan överallt i Piteå.
Som tur var blev det fixat kring halv nio och vi kunde börja om att jobba igen.
Tiden går ju så förbannat sakta när man inte har något att göra,eller i detta fall när man inte ser något.

Men varför är Tisdagar dom segaste dagen?

mitt jobb är det rätt kul.
Fan vad man får skratta alltså.
Det är så grymt lättsamt att jobba med killar.
Eftersom jag jobbat på Lindbäcks med bara killar sedan jag gick ut bygg så vet jag ju inte hur det är att jobba med tjejer.
ni som jobbat med både killar och tjejer,vad föredrar ni?

Såg även att jag fått ännu en till premunant!
Hej och välkommen permunant nummer 46!

Det tänkte jag "fira" med ännu ett kort fårn förr.


Den här bilden är från åttan.
Jag och Stina tog ett kompiskort.
Detta kort betyder faktiskt rätt mycket för mig.
Dels var det en jävligt roliga tid i mitt liv.
(Dock kanske inte lika rolig för mina föräldrar)
Och dels för att örhängerna jag har på mig var Veronicas.
Ett halvår efter att bilden är tagen så fann inte Veronica längre..
Vad jag saknar dig Veronica!♥

Postat av: Frida

Jag saknar också Veronica! Ibland måste jag gå till hennes grav för att förstå att det faktiskt är sant, trots att det är över 10 år sedan....Sjukt!

2011-09-27 @ 21:36:23
URL: http://myworldkeepsspinning.blogspot.com

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: