-Busan är skitsur och vill ju såklart också andas!

Jag sover skitdåligt då har jag mens,har svårt att somna och vaknar typ jämt.
Igår när jag såklart inte kunde somna därikring halv 1 så började jag fundera på varför jag egentligen inte kan sova.

Och
jag kom fan på det!

När
jag har mens så har jag trosor på mig,och där mina damer och herrar har vi anledningen till varför jag sover skitkasst!
TROSOR!
På natten vill busan vara fri och andans ut efter en dag i trosor och i jenas.
Och varje gång jag har mens så blir väl busan skitsur eftersom hon inte får luftas och hämnas på mig genom att jag inte kan sova.
Klart busan måste få komma ut i friska luften också,hon kan ju inte alltid få vara instängd.

Jag
fattar det nu!Det kom som en blixt från klar himmel!
Klart som fan att det måste vara så!

Förlåt busan!
Förlåt mig själv som tvingar mig själv till att ha dessa jävla trosor på natten.
Jag ska bättra mig!

(Eller så kan det ju finnas någon annan mer "vetenskaplig" förklaring till varför jag sover dåligt när jag har mens.Men helt allvarligt så var väl min förklaring till "problemet liiite roligare?)

Busan blir som en liten näbbgädda.





Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: