-Våt.

Det första jag kände när jag vaknade var att jag var väldigt våt,och eftersom jag varken var kåt eller haft någon sexdröm så insåg jag rätt fort att jag fått mens under natten.

Hej mens!Hej mensvärken från helvetet!Hej Måndag!Hej morgonstess!

Leta fort som fan något att stoppa niagrafallet av blod med.
Leta alvedon som jag inte hittade.
Slita upp ungarna och köra fort som fan till dagis.
Slänga in ungarna på dagis och anlända till jobbet två minuter i halv sju..
Fick "äran"att fräsa hela veckan..

Hej då mensvärken från helvetet!Hej då Månadags-stress!

Hittade
alvedon på jobbet.
Fick massage i trettio mintuter mitt på dan.
Åt korvstroganoff till middag.
Pussat på mina barn.
Målat med Lucas.
Ligger nu i soffan och petar navelludd.

Tänk att lite jävla blod från musen kan förstöra nästan en hel dag.

Men tänkt vad lite massage och alvedon kan göra en dålig dag bra!

Mensmoster och trött.



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: