-Tragiskt..

Ingen har väl undgått den mycket tragiska flygolyckan i Ryssland.
Det är tragiskt,och väldigt många människor dog.
Det som gör mig mest ledsen är just att många av dessa människor som dog har lämnat efter sig småa barn.

Jag vet inte vad det är,men jag tycker det är extra tragiskt när det finns småbarn med i bilden..
Tänk att växa upp utan sin pappa?
Tänk att växa upp utan att ens komma ihåg sin pappa?
För småa barn,dom kommer tyvärr inte ihåg..
Det är ont i mig,att dessa småa barn inte kommer att komma ihåg..

Jag utgår ifrån mig själv som har två småbarn.
Tänk om deras pappa skulle dö.
Tänk att dom om 5-6 år inte skulle komma ihåg sin pappa.
Liam skulle nog inte ens ha något litet,litet minne av honom..
DET gör ont i mig..

Mina
tankar går till alla barn och fruar som mist sin pappa/man..


Postat av: Ann-Christine Forsberg

hehe ne om ja inte e själv då kokar ja, o då menar ja på plattan ;) det är det bästa för min mage, men då jag är själv då ids ja inte för ja dricker inte lika mkt kaffe nu som ja gjorde förr så då passar det mig alldeles utmärkt :P Var tvungen handla lite tassimo kappsalar på affärn nu med innan beställningen kommer hehe..man e som lite beroende ;)


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: