-Tatueringsdags!

Jag har ju glömt av att berätta att jag äntligen ska tatuera mig ikväll!
Egentligen skulle jag ha gjort det för någon vecka sedan,men eftersom pappan i huset har jobbat grymt mycket så har det inte blivit av.
Men ikväll är det äntligen dags,och som jag längtar!

David
ska komma hit lite senare för att vara rådfrågare om hur stor jag ska göra den.
Jag vill ju inte att den ska bli för liten eller för stor.
Nä,det kommer att bli skitbra.
För med det motivet jag kommer att ha kan det inte bli annat!

Postat av: ingela och jonna

Ojj va spännande! va ska du göra för nått då? hoppas du lägger ut bilder sen så man får se :)

2011-09-07 @ 18:57:27
URL: http://ingelaolm.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: