-SULMAN stövlar och hetsätning!

Jag har införskaffat en ny dammsugare idag.Den bästa sa han som sålde den till mig.
Fast det kanske alla försäljare säger?
Den går iallafall tyst,har lång sladd och den suger bra.
Thats works for me!

Nya stövlar har även Lucas hunnit få sig idag.Samma som han haft fast någon storlek större.
Och jag hade ju en väldigt fin fantasi om att Liam skulle kunna ha Lucas gamla som är strl 23.
Men icket,han kunde ju knappt gå i dom.
Men det känns grymt ovärt att köpa ett par till Liam i strl 22 för 350 spänn.
Så om någon av er har ett par stövlar av märket SULMAN i strl 22 så kan ni ju höra av er!
Annars är det bara öppna plånkan och köpa ett par!

Jag hade även tänkt att vara en jävligt duktig förälder idag och märka barnens kläder.
Jag hann köpa märkpennan och använda den på fyra plagg innan jag slarvade bort det.
Det är så jävla typiskt mig!
En sak är säker,jag ska aldrig mer säga till mina barn att dom är slarviga,för jag är fan snäppet värre.
Jag har letat och letat,hunnit vara arg på mig själv ungefär tusen gånger innan jag gav och sen satt jag surade en stund i soffan.

Igår kunde jag inte riktigt sova och fick ett sådant jävla sug av chocklad.
Som tur var visste jag att det fanns i bilen,så ut naken hämta chockladen och äta upp den som någon annan hetsätare ett mörkt hus för att sedan gå och lägga sig.
Det kallar jag karaktär,eller?



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: