-Städerska och Matkasse.

Idag var det tänkt att vi skulle ha familjefest på dagis.
Men i detta hundknullarväder så blev det ju såklart inställt..
Jag hade sett framimot det,att få träffa andra föräldrar och barn.

Jag har mer och mer börjat på allvar fundera på att skaffa en städerska hit hem.
Efter jobbet så vill jag inte ägna mig åt att städa utan jag vill ju hellre vara med mina barn.
Jag ska sätta mig ner och kolla upp vad det kostar.
Jag hade tänkt mig städning en gång i veckan med skuring och sånt.

Är det någon av mina läsare som har en städning hemmet?
Vad gör då städerskan hos er?
Och är det någon företag ni kan rekomendera?


En till sak som jag funderat på är att börja handla sånna där "matpåsar".
På Coop har dom för sex personer och det skulle ju passa perfekt eftersom vi måste ha matlådor.

Är det någon av mina läsare som har någon sån där "matpåse"?
Är ni nöjda,och från vilken kedja köper ni den ifrån?

Postat av: Liv

Vi har Icas matkasse. Jag är jätte nöjd! Man får mycket mat för en bra pris och man slipper stressen med att fundera på vad man skall ha till middag hela tiden ;) Tror Icas matkasse är bara för 4 portioner så då är nog Konsums bättre för en större familj :)

2011-09-22 @ 21:29:26
URL: http://livtherese.blogspot.com
Postat av: Sandra

Vars har du barnen på för någon förskola? Har du dem här i Öjebyn eller? Sitter och funderar vilken jag skulle ha valt.



Har också funderat STARKT på en matkasse. Är less på att måste fundera på vad man ska äta. Nog för att nu så jobbar min sambo borta så då är det inte så stor idé. Men sen när han är hemma mera så kan det vara rätt bra.

Trodde att man kunde välja hur många portioner man vill ha hem, från olika ställen.



Jo har satt lösen på min blogg, Men har skickat min mail så om du vill fortsätta läsa så är det bara skicka ett mail :)

2011-09-23 @ 09:51:22
URL: http://sandrakeskitalo.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: