-Sov premiär.

Igår var det äntligen dags för våran sova-premiär i sovstugan vi byggt.
Det gick verkligen bra!Över mina förväntningar!
Pojkarna vaknade lite till och från fram till klockan 1,men efter det sov vi alla gott!
Dom är ju inte vana att sova med varandra,och Lucas pratar i sömnen lite då och då.

Våran lilla stuga är så otroligt mysig.
15kvm,men den är helt perfekt!
Efter att jag lagt Lucas så längtade jag att få gå och lägga mig.
Det enda som saknas är lite krimskrams på väggarna.

Tog två bilder igår innan pojkarna gick och la sig:


Våran säng,och halva Liams.


Lucas säng.

Sen vill jag tacka Lisa och Pär för våningsängen!
Lisa och Mattias vill jag tacka för garderoben!
Bella och David vill jag tacka för alla lister!
Har jag förresten sagt att vi har världens bästa familj och vänner?


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: