-Snart dags.

Nästa måndag denna tid befinner jag mig på jobbet.
Tänk att verkligheten hunnit ikapp oss också.
Det kommer bli bra,det tror jag!

Pappan åkte till Umeå klockan 5 i morse och kommer hem någongång imorgon.
Liam åkte till dagis 11 idag för att äta lunch och sedan sova.
Efter att jag och Lucas lämnat lillebror for vi till Grolls för att hämta ut lite kläder åt mig.
Efter det begav vi oss till Barnens Hus för att köpa lite pärlor,pärlbricka och lite fingerfärg.
Jag hade nämligen tänkt att pojkarna skulle få måla varsin tavla till mig!
Perfekt att syssla med sånt en sådan här jävla skit regn dag!

Det är väldigt lungt (och lite skönt) att bara ha ett barn hemma just nu.
Lucas lägger pärlbricka för fulla muggar och jag sitter bervid honom i soffan och dricker kaffe!


Jag är redo nu.
Och såklart blev det rosa byxor!


Lucas tycker morsan är skitjobbig som hela tiden ska hålla på att ta kort!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: