-Men hur coolt är det ens?

Men hur coolt är det ens att bilprovingen inte tog emot ombesiktning idag eftersom dom var för lite folk?
Inte alls coolt eftersom jag nu måste till Luleå imorrn och fixa ombesiktiningen så att jag inte för körförbud och dessutom måste göra om hela besiktningen.

Dålig framförhålling?
Ja,men kan tycka det ja.Men jag hade helt enkelt glömt bort det och skulle ju faktiskt fixa det idag..

Men hur fan hittar man till Bilprovningen i Luleå?
Jag har världens sämsta lokalsinne,och då skojar jag inte.

För någon vecka sedan skulle jag ta E4an till Havsbadet men helt plötsligt var jag i Jävre.
Då var jag tvungen att fundera över om man verkligen passerade Jävre när man skulle till Havsbadet.
Och nä,det gör man ju inte kom jag fram till.
Så det var ju bara att försöka hitta någon avfart från E4an och vända om.
Inte det lättaste när man som jag aldrig varit i Jävre.
Men jag kom fram till Havsbadet till slut!

Så,jag tror nästan jag måste ta pappans GPS som han har i firmabilen för att hitta!

Postat av: StEkArN! :)

Kolla upp var bilprovningen är på hitta.se! Tror den ska vara på Heden området. Sen så tror jag att det ska gå och ta hem en GPS app till din iPHONE! Ses på Måndag mupp. :D

2011-09-15 @ 23:05:50

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: