-Jag har som nästan saknat denna känsla.

Alltså!Idag är jag såååå grymt trött!
Ungarna också för den delen.
Tyvärr blir dom ju gnälliga och allmänt ledsna när dom är trötta..
Jag har kommit på att jag nästan saknat denna känsla,att få länga efter att lägga sig i soffan och bara vara!

Liam
var ledsen i dag när jag lämnade dom och just innan jag skulle stänga dörren hörde jag Lucas säga:
Bibbi,mamma kommer ju snart och hämtar oss.
Vet ni hur mycket det värmde i mamma-hjärtat,jag vill egentligen bara gråta en skvätt.
Det lät så himla sött!

Jannice
och Max var här en stund i eftermiddag,men tyvärr var nog varken jag eller mina barn det bästa sällskapet eftersom tröttheten har slaget ett slag mot oss.
Men det var roligt ändå!

Pappan är även denna kväll och jobbar,det var nån sputmåling i P-huset under Intersport.

Jag
har börjat spela poker med killarna på jobbet.
Tyvärr är jag sämst,men jag ska googla mig bra.
Ska fan spela av dom alla deras pengar hade jag tänkt!

Förresten!

Hej och välkommen premunant nummer 45!

Som jag längtar efter min säng ikväll!



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: