-Lördag.

Jag som sagt åt mina barn att sova till 9 imorse.
Det failade eftersom Liam bestämde sig för att vakna halv 6 och Lucas kring 6.
En positiv sak är ju att vi sover inte bort livet!
Jag håller inte det farligt egentligen.
Dels för att jag ändå är van att stiga upp den tiden och dels för att jag inte är vaken halva nätterna. Är jag vaken till 11 på kvällen så är det en stor bedrift!

Idag ska pappan iväg och jobba några timmar på dagen.
Men vi kommer inte ha tråkigt för det.
Vi följer med Lisa,Mattias och deras barn ut i skogen och grillar.
Kommer bli mysigt!

I eftermiddag kommer Lisa,Pär och deras barn hit.
Pär ska hjälpa pappan ner med kullverten som kommer att gå mellan garaget och huset.

Jag tror denna dag kommer bli toppen!


Postat av: Ingela och Jonna

Har du också morgonpigga barn? Dom senaste 2 veckorna har Jonna börjat vakna senast kl 6, ändå lär ha mej aldrig att komma i säng före midnatt.

Ja har så sjukt svårt att slappna av på kvällarna :s

2011-10-22 @ 09:43:16
URL: http://ingelaolm.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: