-Bröstcancer..

Sitter och tittar på:Bröstcancer har jag inte tid med.Och tårarna bara rinner!

Tänk att inte få se sina barn växa upp.
Tänk att veta att man kommer att dö och veta att man måste lämna sina små barn snart..
Tänk att inte få uppleva sitt barn första skoldag.
Tänk att veta att man inte kommer få följa sina barn genom livet..

Jag gråter och gråter..
Jag kan inte tänka mig det,jag vill nog inte tänka mig det..

Tänk om man själv står där en dag och VET att man inte kommer att få se sitt barn börja skolan.
Hur skulle man orka?
Jag skulle bli förkrossad åter och åter igen..
Att VETA att man inte skulle få krama och pussa på dom en dag..
Fan vad det gör ont bara jag tänker på det..

Jag beundrar kvinnorna i dokumentären som inte lät den dumma dumma cancern ta övertaget.
Dom försökte leva och ta tillvara på varenda ögonblick,fast dom visste att dom en dag inom en snar framtid skulle somna in och lämna sina älskade barn..
Det är STARKT!

Fan vad mycket orättvisor det finns i denna värld!

Just nu vill jag bara väcka mina underbara älskade barn och pussa och krama och säga om och om igen hur mycket jag älskar dom.

-Tänk på att ta vara på alla dagar du får!-



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: