-VAB.

Självklart att ett av barnen ska bli sjuk när pappan är i Umeå vilket betyder att jag måste VABBA.
Det brukar tyvärr aldrig så fel,när pappan är borta passar barnen på att vara sjuka.

Jag tycker tyvärr inte det är så himla kul att vara hemma med ett sjukt barn.
Dels för att när barnet är sjukt så är ju barnet ofta på dåligt humör.
Dels för att jag inte tycker om att tvingas vara hemma.
Och dels för att jag tycker om mitt jobb.

Men förhoppningsvis är barnet frisk imorgon så barnet kan vara på dagis.
Och ännu mer förhoppningsvis kommer pappan hem ikväll och om barnet är sjukt imorgon får pappan vara hemma.

Jag känner mig knappt levande idag.
Jag har gjort några försök med att duscha,föna håret och sminka mig.
Men min Zoombie-look lyser liksom igenom att det där.

Jag hade iallafall tänkt att baka pepparkakor med kiddosarna ikväll.


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: