-Cykelkärra.

Idag lovar jag er att jag ska vara snäppet positivare än vad jag var igår.

Fast jag tycker jag har all rätt att vara grymt irriterad på det där företaget.
Dessutom så sa killen i telefonen att han skulle ringa upp mig så fort han kollat upp skiten han skulle kolla upp.
Tror ni han hörde av sig?
Nä,men ett mail skickade han.
Och ursäkta mig,vad fan är dom rädda för?Om han säger att han ska ringa mig så ska ha väl inte skicka ett jävla mail!
Men har jag inte fått någon skiva inom en vecka så ringer jag fan igen!

Till något roligare då!

Igår fick vi äntligen hem våran cykelkärra!Och självklart blev det även att primärcykla med den.Vi tog en sväng till Holmen och drack kaffe hos Lisa och Mattias.

Därimot vet jag inte om jag är nöjd med kärran eller inte.Den är ju jättelätt och jättesmidig och dessutom kan man packa 40 kg.
MEN..Jag tyckte den var liten.Men det står att det är upp till 4år.Men då kan man ju fråga sig hur små dom 4-åringarna?
Våra pojkar rymdes nästan inte.Och då är Lucas bara 2½ år och Liam 9½ månad.Det kanske var att ta i lite grann.Men det var ju inte mycket plats över.Det blir att känna efter en stund och är jag inte nöjd över den så kommer jag att köpa en större!







Postat av: Frida

Jag upplevde också att våran var ganska låg i tak (våran är från Coop), men när jag började fråga runt bland folk på jobbet så visade det sig att deras barn inte hade hjälm (!!!) när de åkte i kärran.



Det är givetvis inte ok, men det kanske förklarar varför de upplevt sen så mycket större än jag gjort.

2011-05-03 @ 08:03:18
Postat av: Jessica

Svårt att säga när det är på kort men jag upplevde då att våran ser större ut. Nu har ju bara Zelda suttit i den så det är ju svårt att säga. Du får kika om du kommer hit nån dag =)

2011-05-03 @ 10:06:33
URL: http://jessicatommy.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: