-Vagel?

Jag tror jag har en vagel i mitt ena öga.
Jag ser ingenting när jag är och lyfter,men det gör ont när jag blundar.
Om det inte är en vagel,vad kan det då vara?
Visst brukar man se om det är en vagel?

Igår såg vi JackAss 3.Visst var den väl rolig,men jag tycker det var bättre förr.
Har man växt upp eller gör dom bara sämre grejor?
Pappan skrattade sig igenom hela filmen,så han tyckte nog det var rätt kul.

Jag borde:
♥Fixa gardiner till köket.Men jag har inte bestämt mig för vad jag vill ha.
♥Bestämma mig vilken färg jag vill ha på garaget och så småningom även huset.
Vitt är ju fint,men hur fult blir det när smuts och sånt kommer?
Vilken färg har ni på erat hus,och vilken färg är fin på hus?
♥Ringa banken för att boka möte.Men eftersom jag inte vet om Tony far till Umeå nästa vecka så måste jag vänta.
♥Ut och röra på mig lite.Har suttit still alltför många dagar nu,och ätit allt för mycket godis.
♥Klippa mig och färga håret.Jag tror förövrigt jag aldrig haft såhär långt hår som jag har nu.Jag får ju för tusan upp det i en svans!

Men jag tror stenhårt på att fixa detta nästa vecka!

Postat av: Frida

Det är jättesvårt med färg! Vi bor i ett rött tegelhus och behöver således inte oroa oss för annat än vindskivor, fönster och en för tillfället bajsbrun uteglasning och då tycker jag bara att det är vitt som passar.



Tycker även att det beror på vad för slags hus det är. Rent generellt tycker jag inte att vitt är jättefint på hus eftersom att det, i mina ögon, tenderar att se "ofärdigt ut". Typ som att man har grundat det jävligt noga ;) Däremot så tycker jag att det kan vara snyggt om man bryter av någon rolig färg på fönster, knutar och dörrar.



Hade jag bott på landet hade jag lätt haft ett rött eller gult hus med vita knutar, hade jag bott i ett putsat stenhus i stan hade jag gärna haft någon mer annorlunda färg.



Mitt drömhus är dock ett varmt blekgrönt Villa Villerkulla, men om jag ska fortsätta leva med min sambo så får den drömmen förbli en dröm ;)

2011-05-18 @ 13:03:20
URL: http://myworldkeepsspinning.blogspot.com
Postat av: ingela och jonna

ja tycker grått är rätt fint på hus, blanda grått och vitt, då blir de inte lika smuttsigt heller :)

2011-05-18 @ 14:00:19
URL: http://ingelaolm.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: