-Vågar jag?

Idag fick jag ett MMS av Fredde.
I MMS var det ett kort på mig..Kortet är ungefär taget för 3½år sedan och den är inte smickrande!

Jag lovade ju er ett gammalt kort på mig när jag fick 40 premunanter.
Och kolla!Jag har 42,så i morgon eller på Söndag så kommer ni få se det.
Om jag inte ångrar mig!

Postat av: Ida

Hej! Ja, visst är Iphonen fantastisk! Vad gjorde man utan den tidigare?! Perfekt för dig när du väntar på att barn ska sova, och perfekt för mig när jag inte vill kliva upp riktigt ännu ;P



Hoppas du får en trevlig helg! /Ida

2011-05-20 @ 17:24:46
URL: http://idasnellman.blogspot.com
Postat av: Lollo

Nej, du får inte ångra dig.. Vill se! Du är alltid snygg så de så.. puss!

2011-05-20 @ 23:23:27

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: