-Snabba ryck.

Klockan 4 kommer pappan att stiga upp imorgon för att bege sig till Umeå.Det blev väldigt snabba ryck eftersom tapetseringen i huset ska vara klart på Måndag då mattläggaren kommer.
Men så kan det vara!
Han kommer ju hem på Fredag kväll.Så det blir ju bara en natt jag är själv.

När pappan är borta och jobbar så räknar jag jämt nätter och inte dagar.
Undra egentligen varför jag gör det?

Om han måste till Umeå igen på Måndag vet vi inte än.Det kan lika gärna bli så att vi får veta det Söndagkväll.
Det brukar bli snabba ryck när det gäller hans jobb.

Jag kom ihåg en gång när han ringde till mig 5 i 4 på eftermiddagen en Onsdag och sa att han var tvungen att fara till Stockholm dagen därpå.Klockan 6 på morgonen gick flyget.
Han var hemma igen Fredag klockan 23.00 tror jag det var.
Nu hade vi ju inga barn på den tiden,så det gjorde ju inte så mycket.
Men ni fattar vad jag menar med snabba ryck.

Nu ska jag gå och njuta av att ha någon vid min sida i sängen.♥









Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: