-Paus.

Vilken underbart härlig förmiddag det blev!
Först var vi på badhusparken och lekte både i sandlådan och i piratskeppet.När det var dags för lunch gick vi till Café Piteå där jag åt sallad och Lucas åt plättar med glass.
Lucas och Jack var på bästa tänkbara humör och lekte verkligen clowner.
Liam,Ted och Alice var såklart också snälla.
Eftersom dom var så duktiga och äta maten och skötte sig så himla bra fick dom självklart en glass till efterrätt.
Det har verkligen varit supertrevligt!
Tack för idag tjejer,och detta måste vi verkligen göra om!

Nu sitter jag på bron medans Lucas kör BobbyCar runt gården och Liam sover.Jag hade tänkt att efter vi ätit middag ska vi gå på en promenad runt Öjebyn och förmodligen lär vi stanna uti skolan och leka lite.
Det är ju sådant underbart väder idag att man bara vill vara ute.Och om jag gör pojkarna extra trötta under dagen så kanske dom somnar fort ikväll när jag är ensamen.
Bra tänkt va?

Förresten!Eftersom jag är ensamen ikväll hade jag tänkt se en riktig tjejfilm.
Har ni några förslag på en sådan?Gärna så att man får gråta lite!

Postat av: lena

ett filmtips.om du inte sett ps.i love you så måste du se den..

2011-05-30 @ 15:26:51
URL: http://minlyckobubbla.blogg.se/
Postat av: Madde

Dear John

The last Song

A walk to remember

Life as we know it

Love Happends

2011-05-30 @ 15:45:39
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: