-Ordbajs.

För det första känns det som att jag har mens jämt.Jag tror jag måste börja kolla hur många dagar det är mellan varje mens eftersom det känns som att jag jämt går med blod i byxan.
För det andra så känns det som att jag blöder som en stucken gris.
Blöder man mer efter att man fött barn?
Jag har för mig att jag inte blötta såhär satans mycket förr,men det är ju fort man förtränger vissa saker!

Idag ska vi på 10-månaderskoll på BVC med Liam.Tänk att han redan är 10 månader,det är sjukt!
Jag har bestämt mig för att inte göra så mycket idag.Det är faktiskt ganska skönt att bara vara hemma och mysa.Jag ska försöka städa lite grann,men det känns inte alls lockande.

Är det förresten någon som vet hur man botar dåligt morgonhumör?
Jag är på så himla dåligt humör just när jag har vaknat.Tyvärr så kommer det saker ur min mun som jag varken menar eller vill säga.Det liksom bara kommer.
Jag måste verkligen skärpa mig,jag förstår om ingen vill vakna till med mig!

Nä,lite städning var det!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: