-Kväll.

Kvällen har vi spenderat hos fam.Jensen.Pojkarna var rätt trött efter middan så det var perfekt att åka tid och dricka kaffe och surra.
Vi hade tänkt att cykla dit först med våran nya kärra.Men vädret blev ju tyvärr inte det bästa,så vi fick snällt ta bilen.
Men förhoppningsvis är det bättre väder imorrn så att vi kan testa den lite.

Jag ska vara ärliga med er.Och jag ska till och med visa er.
Ibland,väldigt ofta faktiskt somnar jag med smink på.Jag vet att det är dålig.Men nu använder jag bara macara,så det är väl inte så farligt?
Men man kan faktiskt se ganska rolig ut när man vaknar med smink och rufsigt hår.
Här har ni ett bildbevis:


Såhär ser jag ut när jag vaknat.
Lite svart runt ögonen och rufsigt hår.
Fast egentligen ser jag inte så annolunda ut på dagarna.Det enda som skiljer är att jag inte är svart runt ögonen.
Men eftersom jag nästan aldrig kammar mitt hår så,ja ser det väl ut sådär nästan jämt.


Dagens outfit.


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: