-KOMPLETT SKIT!

Jag ska berätta för er varför jag tycker att Komplett är ett jävla skitföretag!

Allt började med att jag köpte en ny dator av dom i slutet av Augusti -10.
I början av Februari gjorde datorn automatiskt en uppdatering av Windows.Efter det var gjort gick inte datorn igång igen.
ALLA bilder,från Liams födelse till vårat bröllop finns på datorn.
Jag grät,grät och sedan grät jag lite till..
Efter att min egen data fixare Pär suttit en hel helg med datorn så fick han tillslut alla bilderna på ett USB-minne.
Men tydligen hade hela hårddisken pajat..

Jag ringer till KOMPLETT och berättar att datorn är trasig och berättar att en kompis till mig som är väldigt duktig på datorer säger att hårddisken är jättetrasig.
Dom ber mig såklart skicka datorn till dom.
So far so good..

Jag skickar datorn och väntar och väntar och väntar.Efter ungefär 3-4 veckor får jag äntlingen tillbaka datorn.Under tiden datorn varit hos doktorn har jag inte fått någon som helst information om vad som är trasigt eller hur det går.
Men jag är egentligen bara glad över att jag fått tillbaka den.

Jag hämtar såklart ut den direkt och när jag kommer hem så startar jag ju den..
Jag tyckte redan från början att det var konstigt att allt stod på DANSKA..
HELA JÄVLA WINDOWS VAR PÅ DANSKA!
Jag ändrar grundinställningarna till SVENSKA,men vad gör det?inte ett förbannade skit!Det är fortfarande på DANSKA..

Jag ringer och är väldigt irriterad över att jag lämnat i en dator som är svensk och hem får jag en jävla DANSKSKIT!

Han på komplett säger att jag ska trycka typ f10 eller nått när datorn statar för att komma till grundinställningarna.
MEN DET ÄR JU JÄVLIGT ENKELT NÄR DET STÅR PÅ DANSKA!ALL INFORMATION STÅR JU PÅ DANSKA SÅ JAG VET JU INTE VART FAN JAG SKA TRYCKA SÅ ATT DEN BLIR "FABRIKSSTANDARD" ELLER VAD FAN DET NU HETTE.

Jag ringer upp ingen och berättar att problemet kvarstår eftersom jag fortfarande inte kan läsa danska eftersom jag bor i Sverige.

Då ber han mig att skicka en jävla massa uppgifter om datorn så att dom kan skicka en svensk version av Windows.
Sagt och gjort..
Detta är nu 2½ vecka sedan och jag har fortfarande inte fått nån jävla skiva!

Jag har virus fulla datorn eftersom jag inte kan installera något virusskydd EFTERSOM jag inte kan danska!

Så imorse ringde jag ingen och var jävligt irriterad och berättade att dom fan får fixa dettta NU!
Jag vill gärna kunna använda min dator!Dessutom berättade jag att det är virus fulla jävla datorn så jag vågar knappt använda den.
Han ber om ursäkt och säger att han ska kolla upp detta så fort som möljgt och återkommer till mig snart.

Nu är klockan 2 och dom har fortfarande inte hört av sig!

Kan ni förstå att jag är jävligt irriterad?

JÄVLIGT DÅLIG STIL,OCH JÄVLIGT DÅLIG SERVICE!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: