-Hur bor jag?

Såhär bor jag!

(Såklart har jag valt sakerna och rummen jag gillar lite extra)

 

Hur bor ni?


Postat av: Bea

Du har så himla fint! :D

2011-05-17 @ 10:33:38
Postat av: ingela och jonna

Men ojj va fint ni bor :) ja blir ju riktigt avensjuk :) inte törs ja lägga ut kort nu på hur vi bor då ja ser hur fint ni har de :) hehe de får nog komma senare om och när vi får pengar att fixa till här hemma.

Ja älskar specielt erat sovrum och barnrummet :) helt sjukt mysigt, där måste hela familjen sova gott

2011-05-17 @ 10:35:48
URL: http://ingelaolm.blogg.se/
Postat av: Linnea Granström- Mamma till Ebba ♥

Våran gård är inte heller att skryta med, det finns en hel del som vi ska göra, men man kan ju inte hinna med allt på engång :)



Vad fint ni har det!

Nu blev jag sugen på att fota en massa här hemma också men det är på tok för stökigt för det haha!



Kram

2011-05-17 @ 14:08:50
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: