-Helgen.

Då lider denna helg mot sitt slut.
Helgen har varit lugn,nästan lite för lugn.
Jag har varit hemma och inne från i Måndags,så snacka om att det var väldigt skönt att komma ut idag!

Pappan har varit upptagen hela helgen med att städa ut sin mammas lägenhet.Det är ju bara en månads uppsägningstid när det är dödsfall.Och nu är den äntligen utstädad och klar.
Begravningen har även den varit och det enda vi väntar på är att Urnan ska komma tillbaka så att vi får jordfärsta henne.

Idag har jag och pojkarna varit på hundutställning.Ni hör,jag på hundutställning!
Personligen tycker jag att det är lite småtöntigt,men det var riktigt skönt att få komma ut efter en vecka inne.Jag har ju knappt sett en vuxen männsika på en vecka.
Jag,pojkarna och mormor tog en bil och Lisa,Matte,Julia och Ida tog en bil.
Vi har suttit och fikat och sedan tog jag Liam,Lucas och Ida och gick runt en sväng och tittade på olika hundar.Jag verkligen älskar att prata med barn.
Dom är så himla roliga.Man får verkligen höra ett och annat!

Efteråt for jag och pojkarna hem till mormor och morfar.Där åt vi Korvstorganoff till lunch och sedan har vi suttit på deras altan hela dagen.
Till middag gjorde mormorn palt.Gott!

Pappan blev klar strax efter 4 så jag hämtade honom så att han också fick i sig lite palt.

Nu ikväll har vi varit och handlat lite och nu ligger småkorvarna och sover.

Ha en bra kväll!



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: