-God jävla morgon!

Redan 05.20 tyckte Lucas att det var dags att göra morgon,men det tyckte inte mamman..Dessutom gör ju inte vädret att man blir piggare precis..
Lucas råkade han somna i bilen kring 5 igår vilket gjorde att han självklart inte ville sova kring 7.

Lucas får absolut inte sova på dagarna har vi märkt.
Förra veckan var han på så dåligt humör att jag slängde i säng honom mitt på dagen.Då var han uppe till klockan 9 på kvällen!
Och eftersom han inte sover längre än att 6-6.30 fast han varit uppe länge så kan ni ju tänka er på vilket humör han var när han vaknade!
Då är det bättre att slänga i säng honom redan klockan 6 om han är trött redan då.

Varken mitt eller Lucas morgonhumör gör saken lättare när vi vaknar såhär tidigt.
Men efter några liter kaffe borde jag känna mig som en människa igen!

Postat av: Jessica

Zelda gjorde morgon 05.40 det är INTE kul alls... Varför kan dom inte uppskatta att sova lääänge?? ;P

2011-05-06 @ 11:26:00
URL: http://jessicatommy.blogg.se/
Postat av: Frida

Visst är det en konstig inställning? Däremot verkar det inte vara så ovanligt.



Angående barnen så fattar jag inte heller. Man lånar ju samma pengar om man studerar innan man får barn.



Dessutom så känner jag att jag gör min barn en "tjänst" eftersom att det mest troligt kommer att innebära en högre inkomst och framför allt en mamma som inte går och är bitter och missnöjd över sitt pissjobb.



Jag tror att det kommer att bli jättebra! :)

2011-05-06 @ 13:13:13
URL: http://myworldkeepsspinning.blogspot.com

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: