-Då är det snart dags då!

Vet ni en sak..
Den 19/9 börjar jag om att jobba!Det är helt galet!
Detta år med Liam har bara rusat iväg!Efter att jag pratat färdigt med min chef idag så insåg jag att Liam inte är något liten bäbis längre.
Han håller ju faktiskt på att bli en litet,litet barn.
Och Lucas som snart blir 3 år!Allt är galet!

Hur det känns att börja om att jobba?
Nu är det ju faktiskt någon månad bort men det känns rätt skönt.
Det är ju liksom så det fungerar i "det verkligen livet".Barnen är på dagis medans föräldrarna jobbar.Att vara mammaledig är som att leva i en liten bubbla.
Personligen så tycker jag att man uppskattar sina barn mycket mycket mer när man jobbar.Man har liksom en helt annan ork att hitta på och göra roliga saker med dom!
Fast man är trött när man kommer hem så är det så underbart att få spendera tid med sina barn.

Och missförstå mig rätt nu.
Jag älskar mina barn mer än allt annat här i livet.Men att vara hemmafru är verkligen inte min grej..
Jag älskar att vara med mina barn.
Men jag blir fort väldigt rastlös hemma och vill gärna ha något att göra.
Visst,man har jämt att göra när man har barn.
Men summan av kademumman är att jag tycker om mitt jobb och att jag faktiskt saknar mina arbetskamrater (Ja Fredde,jag saknar dig mest!)

(Jag älskar mina barn mer,tro inte något annat.)



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: